× خانه استخدامی های جدید جستجوی نیروی کار ثبت نام کارجو ثبت نام کارفرما ورود به پنل
logo

طراح ارشد گرافیک

2 هفته پیش | کد آگهی: 7345470

دسته‌بندی شغلی

گرافیست - کارشناس کنترل کیفیت - کارشناس تولید محتوا - مدیر شبکه اجتماعی - کارشناس تجارت الکترونیک - بسته بندی - کارشناس تحقیق و توسعه - پژوهشگر - قالب بند

شرایط

خانم - آقا - مجرد - متاهل

موقعیت مکانی

تهران - نور - مازندران

تحصیلات

لیسانس - دکتری - فوق لیسانس

محل فعالیت

صحافی -

مزایا

-

مهارت ها و زبان ها

نرم افزار After Effect - نرم افزارهای گرافیکی انگلیسی

سایر اطلاعات

بدون سابقه کار

نوع همکاری

تمام وقت

توضیحات آگهی

تولید محتوای بصری جذاب و زیبایی شناختی، خلاقانه و نوآورانه مطابق با دستورالعمل ها و پیام های برند برای کمپین ها، قالب بندی اینستگرام، گرافیک و پوسترهای شبکه های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ، وب سایت ها، لندینگ پیج ها، بنرها و قالب های ایمیل.
· ایجاد ساختار یکپارچه و پایش و گزارش مداوم کلیه ی محتواهای منتشر شده مرتبط با حوزه ی فعالیت های سازمان در شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف آنلاین و آفلاین .
· ایده پردازی و تدوین راهکار خلاق، رعایت اصول زیبایی شناسی، خلاقیت و ارتباط بصری در طراحی ها و مشارکت در ارائه پیش طرح های متعدد از نظر ایده و کانسپت و ساختار گرافیک.
· طراحی و اجرای لوگو، شخصیت و هویت بصری سازمانی و اجرای آثار گرافیکی، مدیریت بانک اطلاعاتی تصاویر و المان های طراحی.
· بهینه سازی محتوا های تولید شده جهت تضمین کیفیت و انطباق آن ها با استراتژی و هویت سازمان و نظارت بر روند چاپ و ایجاد بایگانی منظم برای نگهداری محتواهای تولید شده و ثبت آن ها در حافظه سازمان.
· طراحی بروشورهای چاپی و دیجیتالی، ایجاد الگوهای بازاریابی ایمیلی، ارائه و آماده سازی پاورپوینت ها، مهارت پرزنتیشن (از ایده تا اجرا)، صفحه آرایی و گزارشات، ایجاد تبلیغات رسانه ای، آماده سازی تصاویر برای وب سایت ها و وبلاگ ها و ایجاد اینفوگرافیک ها، طراحی گرافیکی رابط کاربری و صفحات وب.
· طراحی گرافیکی در انیمیشن سازی (ایجاد آگهی ها، ایجاد آرم های متحرک، ایجاد تریلرها، ایجاد ویدئوهای تبلیغاتی، ساخت ویدئوهای آموزشی و تدوین و ویرایش آنها، ایجاد برنامه ها، ساخت آگهی ها و ساخت GIFها و نظارت بر فرآیند چاپ برای اطمینان از کیفیت و ثبات رنگ.
· تولید محتواهای مرتبط با حوزه ی بازاریابی سازمان در بسترهای دیجیتال (سایت و شبکه های اجتماعی)، پرینتی (کاتالوگ ها و بروشورها)، محیطی(سوشال مدیا، بنر سایت ، بیلبورد، استرابورد و ...) و بصری (نریشن ها، عنوان ها، کپی ها) موشن گرافی و سه بعدی، از ارائه مفهوم تا تحویل اثر با هماهنگی دپارتمان ها و واحدهای مربوطه.
· طراحی و مشارکت در تبلیغات محیطی( برپایی غرفه های نمایشگاهی، همایش ها، سمینارها و گردهمایی ها) و مشارکت در مفهوم سازی، توسعه و طراحی کمپین های خلاقانه از نظر گرافیکی .
· انجام طراحی های گرافیکی، تهیه و تدوین نشریه، تهیه بروشورها وکاتالوگ ها، تهیه عکس، تیزر و فیلم از رویدادهای سازمان و همچنین پوشش های رسانه ای رویدادهای خاص، پیگیری تهیه و انتشار خبر، گزارش، محتوای متنی یا تصویری در خصوص محصولات، رویدادها، مناسبت ها.
· تدوین و ویرایش ویدیوها، عکس های صنعتی وآثار گرافیکی و اضافه کردن افکت های مختلف برای بهبود نتیجه نهایی.
توانایی ها و شایستگی ها:
· دارای درک عمیق از تجارت و صنعت، ابتکارات بازاریابی، موقعیت استراتژیک و مخاطبان هدف وانجام تحقیقات برای درک بهتر اهداف برند، بازارهای هدف و روندهای صنعت.
· تسلط بر اصول و تکنیک های طراحی خلاقانه و مفهومی و ارتباط بصری از جمله چیدمان، ترکیب بندی، تئوری رنگ، رنگ شناسی و زیباشناسی و قوانین پایه کاربردی ، تایپوگرافی و طراحی گرافیکی. مهارت های نویسندگی، تولید ویدئو و توانایی انتقال موثر پیام برند و برانگیختن احساسات مخاطب از طریق عناصر بصری.
· مسلط به بازار، تبلیغات و توسعه برند و طراحی محتواهای شبکه های اجتماعی (جاب ویژن شامل لینکدین، تلگرام و اینستاگرام)، بنرهای تبلیغاتی، پوستر و وب سایت و آنالیز و تحلیل آن.
· دارای تفکر خلاق، قدرت تخیل و تصویر سازی، تمرکز،خلاقیت ،ایده پردازی و تفکر طراحی بالا و دارای شخصیتی پویا، موثر در جذب و تاثیرگذاری بر مخاطبان و توانایی برقراری ارتباط انتقادی و متقاعدسازی پیرامون مفاهیم طراحی.
· تسلط بر سبک های مختلف طراحی گرافیک، تصویرسازی و موشن گرافیک (بویژه سبک مینیمال)
· دانش عمیق از تاریخچه هنر، طراحی، عکاسی،هنرهای تجسمی و فرهنگ، فن آوری های روز، سیاست، ذائقه اجتماعی و روزمره.
· توانایی طراحی و ترکیب عناصر گرافیکی از جمله تصاویر، نوشتار، شکل ها و رنگ ها، صفحه آرایی، نگارش متون، تنظیمات چاپ، انتخاب فونت، استفاده از الگوها و برشها، تنظیم ترتیب عناصر، ویرایش و بهینه سازی به صورت جذاب و منظم.
· تسلط به طراحی بسته بندی، لوگو، آرت ورک، عکاسی، فیلم برداری، تولید محتوای ویدئویی و نوشتاری، اینفوگرافیک و ایبوک ، موشن گرافیک، تصویرسازی، چاپ، تبلیغات.
· توانایی تفکر خلاق و هنری و آشنایی با طیف وسیعی از سبک ها و تکنیک های طراحی و رنگ پردازی، تفکراستراتژیک و ایجاد راه حل های خلاقانه از طراحی مفهومی تا تولید.
· مهارت در طراحی Guid Line های برند.
· مسلط به طراحی هویت بصری علامت (Sign) و نشان (Logo)، کاتالوگ، تایپوگرافی، رنگ، طراحی صفحه بندی وب، امور چاپی، انتخاب تصویر و طراحی بسته بندی و صحافی محصول.
· توانایی تولید محتوای متنی، تصویرسازی و طراحی و تبدیل ایده های خلاقانه به آرت ورک های گرافیکی.
· مسلط به اصول تدوین و ویدیو و ادیت محتوا های ویدیویی ویدیوگرافی، فیلمبرداری، افکت، تنظیم نور و صدا گذاری ها(تدوین، پریمیر و افتر افکت) و ویرایش عکس های صنعتی.
· تسلط کامل بر نرم افزارهای گرافیکی (Adobe Photoshop ,Adobe Illustrator, InDesign, CorelDRAW ) مهارت در مدل سازی سه بعدی توسط نرم افزار های (3D Max, Maya, Blender)، تدوین و ویدیوگرافی با نرم افزارهای ( Adobe Premiere, After effect) و توانایی ساخت Mockup و مسلط به طراحی دستی Sketching & Drawing.
· منظم، دقیق، جزئی نگر، مسئولیت پذیر و دارای روحیه کارتیمی و مهارت های ارتباطی قوی با سایر تیمها
دارای ذهن خلاق، ذوق هنری و خلاقیت در طراحی، خوش فکر، ایده پرداز، باهوش، دارای توانایی یادگیری بالا، تمام کننده و نتیجه گرا.
· محقق، جستجوگر، توانایی حل مسئله، قدرت تصمیم گیری بالا، مهارت مدیریت زمان و دارای هوش استراتژیک تجاری.
· تسلط به زبان انگلیسی جهت تحقیق و توسعه و خواندن و نوشتن داکیومنت و سرچ بنچمارک های بین المللی.
· دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته های هنر، طراحی گرافیک ،ارتباطات بصری و تصویری و مشابه آن.
· حداقل دارای 5 سال تجربه به عنوان گرافیست.



تهران - تهران - یوسف اباد
تمام وقت
توسعه تجارت الکترونیک نوظهور
کارشناس ارشد
جنسیت: تفاوتی ندارد
بازاریابی و تبلیغات

ارتباط با کارفرما

جهت ارتباط با کارفرما بر روی لینک زیر کلیک کنید

(مشاهده اطلاعات تماس آگهی در سایت جاب‌ویژن)

هشدار

جویا کار این آگهی را از سایت جاب‌ویژن استخراج نموده است و هیچ مسئولیتی در قبال این آگهی ندارد.
دقت نمایید که کارفرما حق دریافت هیچ گونه وجهی از کارجو را نداشته و این امر خلاف قانون است. در صورت مشاهده این موارد یا سایر تخلفات با کلیک روی (گزارش آگهی) ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید.
در غیر این صورت میتوانید با کلیک بر روی دکمه "درج نظر" نظر خود را در مورد این آگهی ثبت کنید.

گزارش آگهی درج نظر

نظرات

×

ورود به حساب کاربری


برای استفاده از این قابلیت باید عضو سایت باشید و یا چنانچه قبلا عضو شده اید به حساب کاربری خود وارد شوید.

×

اشتراک گذاری


جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

کپی کردن لینک

×

ثبت گزارش برای آگهی طراح ارشد گرافیک